Kvalitní firemní intranet je stejně důležitý jako kvalitní firemní web. Jedná se o důležitý nástroj komunikace mezi firmou a jejími zaměstnanci. Tento nástroj může zajistit lepší informovanost a motivaci zaměstnanců, což může výrazně prostět firmě jako celku a kladně se projevit na její produktivitě. Pokud ještě nemáte firemní intranet, je nevyšší čas to změnit.

Tvorba firemního intranetu zahrnuje

  • návrh unikátního, moderního a přehledného vzhledu;
  • vytvoření responzivní, ručně kódované šablony pro vybrané CMS*;
  • instalace, lokalizace a přizpůsobení CMS*.

Součásti firemního intranetu

​Obsah

  • neomezený počet stránek a článků;
  • různé typy článků s různým obsahem (novinka, informace pro zaměstnance, ...);
  • snadná správa obsahu pomocí responzivního administračního rozhraní.

Struktura

  • obrázková slideshow propojená s jednotlivými stránkami;
  • bloky s články, archivy článků;
  • možnost třídění článků pomoc štítků
  • různé typy navigace (hlavní menu, sekundární menu, uživatelské menu).

Uživatele

  • různé uživatelské role s různými právy (např. administrátor, editor, korektor, ...).

Sociální sítě a interakce

  • komentáře u vybraných stránek a článků;
  • diskuzní fóra.

* CMS = systém pro správu obsahu. Preferuji systém Drupal, v případě požadavku mohu využít i jiné systémy, např. Word Press.

od 15 000 Kč