Jednotný vizuální styl je důležitou součástí budování profesionální image firmy, organizace nebo jiného subjektu. Jedná se o součást komunikace se zákazníky i zaměstnanci, podílející se na budování vzájemné důvěry.

CI manuál

​CI manuál (corporate identity manuál) je rozsáhlý dokument popisující a shrnující jednotný vizuální styl firmy, jednotlivé prkvy a jejich využití v praxi. Podle působnosti firmy může být CI manuál vytvořen ve více jazycích.

CI manuál standardně obsahuje:

  • definice firemních barev v nejpoužívanějších formátech (RGB, CMYK, Panthone, ...);
  • hlavní a vedlejší firemní písma;
  • logomanuál;
  • návrhy firemních tiskoviny (osobní a firemní vizitky, hlavičkový papír, dopisní obálky, ...);
  • návrhy reklamních tiskovin (plakáty, letáky, billboardy);
  • návrhy firemních dárkových předmětů (propisky, magnety, zapalovače);
  • návrh polepu firemních automobilů.

Nezávaznou poptávku mi můžete zaslat pomocí poptávkového formuláře.

od 50 000 Kč