Nabízím kompletní zajištění online prodeje zboží s minimálními vstupními náklady a placením pouze za skutečné výsledky.

Prodej zboží přes internet získává stále větší popularitu. Podnikatelům přináší mimi jiné tyto výhody:

  • nízké provozní náklady obchodu;
  • oslovení širokého okruhu potenciálních zákazníků bez územního omezení.

Velký nárůst počtu e-shopů u nás i ve světě s sebou ale nese jedno úskalí - neustále rostoucí konkurenci, ve které je čím dál náročnější se prosadit. Řešením je kvalitní marketingová koncepce a dlouhodobý oborný dohled a správa online prodeje. A právě tyto služby nabízím.

Proč si vybrat právě tuto nabídku?

Na trhu je nepřeberné množství nabídek e-shopů různé kvality, rozsahu i funkcionality. Na výběr máte z řešení na míru (zpravidla za vyšší cenu), z předpřipravených balíčků nebo pronájmu e-shopu za paušální poplatek. Tyto nabídky ale zpravidla zcela opomíjejí to nejdůležitější - zajistit, aby obchod skutečně prodával. Koupě samostatného e-shopu bez zajištění odborného dohledu a správy v kontextu dlouhodobé prodejní strategie je téměř vždy zbytečnou investicí! Já nabízím komplex služeb vedoucí k úspěšnému prodeji Vašeho zboží na internetu.

Jaké služby nabídka obsahuje?

  1. Odborná konzultace - nejprve se potřebuji důkladně seznámit s Vaším projektem, společně pak stanovíme cíle a možnosti, jak jich dosáhnout. Pro prvotní konzultaci preferuji osobní setkání (Praha, Plzeň, ...), pokud to není z nějakého důvodu možné, konzultace je možná také přes skype, telefon apod.
  2. Návrh projektu - na základě konzultace a podrobné analýzy vytvořím návrh projektu - dokument, jehož součástí jsou mimo jiné:
    • ​​návrh struktury a funkcionality e-shopu;
    • návrh vhodného technického řešení;
    • návrh dlouhodobé prodejní a marketingové strategie;
    • dle potřeby také grafický návrh e-shopu.
  3. Tvorba či úprava e-shopu - zde záleží na tom, zda již máte hotový e-shop a zda je vhodný k dosažení stanovených cílů, nebo zda je potřeba vytvořit e-shop zcela nový.
  4. Tvorba a správa katalogu zboží - internetový obchod je dále potřeba správně naplnit zbožím a pravidelně aktualizovat. Významnou roli zde hrají kvalitní SEO validní texty, ale také mnoho drobností, které běžný uživatel může opomenout.
  5. Dlouhodobá správá projektu - o e-shop je potřeba dále dlouhodobě, pravidelně pečovat a realizovat případně modifikovat navrženou marketingovou kampaň, časová náročnost této správy záleží na rozsahu projektu, ovšem často se jedná o "práci na plný úvazek".

Kolik to stojí?

Za konzultaci, zpracování projektu a tvorbu, případně úpravu e-shopu si účtuji cenu dle náročnosti v rozmezí zhruba 15 000 až 50 000Kč. Následná správa projektu je možná buď za paušální poplatek (jeho výše dle časové náročnosti), nebo za provize z prodejů (tento způsob může být pro Vás výhodný, protože platíte pouze za uskutečněné prodeje a neplatíte nic předem).

cena dle rozsahu