PR (public relations) je v dnešní době často skloňovaný pojem. Jeho pojetí i odborné definice se však často rozcházejí. Doslovný překlad slovního spojení "public relations" je "vztahy s veřejností". Konkrétněji se jedná o činnost jejímž cílem je vytváření kladných představ o firmě či jiné organizaci a budování důvěry v ní za účelem realizace jejích cílů. V českém prostředí se setkáváme nečastěji s těmito druhy PR.

Vztahy s médii

Nejobvyklejší forma PR jsou "media relations", tedy vztahy s médii, spočívající ve vydávání tiskových zpráv, případně pořádání tiskových konferencí. Tato metoda je v dnešní době "bannerové slepoty", kdy velká část uživatelů internetu podvědomě ignoruje klasické reklamní bannery vysoce účiná a efektivní, ovšem vyžaduje dlouhodobé budování vztahu s konkrétními médii a novináři.

Nabízím dlouhodobou spolupráci v oblasti PR, Vaší firmy či organizace spojenou s tvorbou potřebných materiálů. Nezávaznou poptávku můžete zasílat prostřednictvím poptávkového formuláře.

Vztahy se zaměstnanci

Další významnou oblastí PR jsou tzv. "empoyee relations", tedy vztahy se zaměstnanci. Ty jsou velmi důležité pro motivaci a informovanost zaměstnanců, přičemž obojí vede ke zvýšení výkonosti celé firmy. Základním nástrojem vztahů se zaměstnanci je kvalitní firemní intranet, který pro Vás mohu vytvořit. Nezávaznou poptávku můžete zasílat prostřednictvím poptávkového formuláře.

Vztahy s investory

Opomenout nesmíte ani "inverstor relations", neboli vztahy s investory. V tomto oboru je důležitá zejména kvalita a úroveň některých firemních tiskovin, např. výročních zpráv. Nabízím návrh profesionálních firemních tiskovin. Nezávaznou poptávku můžete zasílat prostřednictvím poptávkového formuláře.

cena dle rozsahu