Tvorba profesionálního e-shopu zahrnuje

  • návrh unikátního, moderního a přehledného vzhledu;
  • vytvoření responzivní, ručně kódované šablony pro vybrané CMS*;
  • instalace, přizpůsobení a lokalizace CMS*;
  • základní SEO optimalizace.

Standardní součásti profesionálního e-shopu

​Obsah

  • neomezený počet stránek a produktů;
  • různé typy produktů s různým obsahem;
  • varianty jednotlivých produktů (např. barvy, velikosti) a kombinace variant produktů;
  • skladové zásoby produktů s automatickým odečítáním;
  • hromadný import zboží z online i offline databází (XML, CSV, ...)
  • snadná správa obsahu pomocí administračního rozhraní.

Struktura

  • přehledný katalog zboží s možností rozsáhlé kategorizace a štítkování;
  • široké možnosti řazení a filtrování článků;
  • přehledný nákupní košík;
  • slideshow pro zvýraznění vybraných produktů, služeb či stránek;
  • funkce srovnání zboží.

Objednávání zboží

  • přizpůsobitelný objednávkový formulář;
  • široké možnosti platby:
    • v hotovosti (při osobním odběru)
    • na dobírku
    • převodem z účtu
    • platební kartou
    • online peněženskou (Pay Pal, PayU, ...);
    • premium SMS
  • libovolné možnosti dopravy s paušálním poplatkem nebo poplatkem automaticky vypočítaným na základě váhy a rozměrů produktu;
  • doprava zdarma od určité částky;
  • slevy na základě uživatelské role.

Uživatelé

  • různé uživatelské role s různými právy (např. administrátor, editor, korektor, ...).
  • různé zákaznické role (např.: běžný zákazník, V.I.P. zákazník, ...);
  • adresář zákazníků.

Sociální sítě a interakce

  • diskuze u produktů (možno využít Facebook komentáře);
  • uživatelské recenze produktů;
  • tlačítka pro sdílení a like-ování obsahu;
  • kontaktní formulář s výstupy odesílanými na e-mailovou adresu.

SEO

  • automaticky generovaná mapa stránek pro vyhledávače (sitemap.xml);
  • snadná úprava metatagů.

Ostatní

  • zákonem stanovené náležitosti internetových obchodů (obchodní podmínky, prohlášení o ochraně osobních údajů, ...).

Příplatkové služby a funkce

  • doplňování zboží do databáze;
  • tvorba obsahu, optimalizovaného pro vyhledávače (SEO copywriting);
  • dlouhodobá správa webu a aktualizace obsahu (vhodné pro SEO);
  • registrace do vybraných katalogů.

Služba dále zahrnuje

  • výběr a registraci vhodné domény;
  • výběr a objednávku vhodného hostingového programu;
  • poradenství v oblasti zákonem ustanovených povinných náležitostí e-shopů (obchodní podmínky, ochrana osobních údajů, ...);
  • zaškolení ke správě e-shopu, v případě zájmu přehledný manuál v PDF.

* CMS = systém pro správu obsahu. Preferuji systém Drupal, v případě požadavku mohu využít i jiné systémy, např. Word Press.

od 35 000 Kč